Monday, January 23, 2012

බැහැපු එවුන්...

ඔක්කොටම කලින් කියන්න දෙයක් තියෙනවා. මතක ඇතිනේ මම මීට කලින් දාපු පොස්ටුවේ දැම්මා අවසානයක් ගැන. කට්ටිය බලනවා ඇති මොකද්ද මේ හරුපෙ කියලා. මෙකයි සීන් එක මටත් හැදුනා බ්ලොග් ලියන්න කම්මැලි වෙන ලෙඩේ. අප්පෝ ඒක හැදුනම තියෙන සනිපේ. හික්ස්... ඉතින් එකයි පහුගිය ටිකේ මේ පැත්ත පලාතේ ආවෙ නැත්තේ. ඔන්න ඉතින් ටික දවසක් යන්කොට ඉතින් එහෙම කරන්න බෑ කියලා හිතෙනවා. ඔන්න දැන්නම් මම හිතන්නෙ ඒක නිට්ටවටම සුවයි. එල එහෙනම් මුලිනම මගේ බ්ලොග් එක බලන්න එන කට්ටිය (පොස්ටු දැම්මත් නොදැම්මත්) ගොඩක් ස්තුති. මේ ලෙඩෙ හැදෙන්න තව පොඩි පොඩි හෙතු තියෙනවා. එවා ඊලග පොස්ස්ටුවෙන් බලන්න පුලුවන්. මොකද ඒක තමයි මගේ අර්ධ් ශතකය සහ ශතකය දෙකම ලියවෙන පොස්ටුව. ඒකට හෙතුවත් ඉතින් එකෙන්ම තම්යි බලාගන්න වෙන්නේ. හික්ස්.. පුලුවන් අය ඉන්නවනම් ඔඅය අර්ධ ශතක සහ ශතක කතාවෙ හේතුව කොමෙන්ටුවකින් දාන්න බලන්න.හරි ඔන්න වල්පල් ඉවරයි අද කතාව.


මේකත් ඉතින් බස් කතාවක් තමයි. අද උදේ බස් එකෙ එනකොට වෙච්ච දෙයක් නිසා කාලෙකට කලින් එවගේ දෙයක් වෙච්ච මගේ යලුවෙක් කරපු දෙයක් මතක් උනා. කට්ටියටම මතක ඇතිනේ මගේ අනිත් බස් කතා. තව බස් කතා තියෙනවා ගොඩක් පුලු පුලුවන් විදියට ඒවත් දාන්න බලන්නම්.
මේකයි සීන් කෝන් එක. ඔන්න අද උදේ මම ඔෆිස් එන්න බස් එකක්ට නැග්ගා. ඔය බස් එක අර සීට් 3යි 2යි තියෙන ජාතියෙ එකක්. සීට් ගානට වගේම හිටියත් මාටත් වාඩිවෙන්න ලැබුනා දෙහිවල හරියෙදි. හැබැයි සීට් 3ක් තියෙන එකක මැද සීට් එකෙ. ඔන්න බොහොම අමාරුවෙන් වාඩි උනේ මොකද වීදුරුව ගාව වාඩි වෙලා හිටපු එකා සීට් 1 1/2 ක් අරගෙන වාඩිවෙල කකුල් දෙකත් හොඳටම පලල් කරගෙන ඉන්නවා. මමත් වාඩි වෙලා බැලුවා පොඩ්ඩ්ඩක් තල්ලුවක් දාල ඉඩ ලැබෙයිද කියලා.
කොහෙද මූ මුගේ සීට් එක වගේ නො හෙල්ලුම්. දෙසරයක් තුන් සැරයක් රවල බැලුවා ඒත් නො හෙල්ලුම්. අනිත් පැත්තෙ එක්කෙනා මට ඔරවනවා හරියට මම මිනිහගෙ සීට් එක අරගෙන වගේ. ඒත් ඉතින් මොනව කරන්නද උදේ පන්දරම ලේ කොප කරගන්න බෑනේ. ඔන්න ඔහේ හිතින් දන්න කියන ඔක්කොම මතක් කර කර ආවා.
ඔන්න ඕක තමයි නිදාන කතාව මට මේ ලියන්න යන කතාව මතක් වෙන්න හේතු වෙච්ච. මගේ යාලුවටත් මේවගේ සීන් එකක් වෙලා. මිනිහ මම වගේ ඉවසන එකෙක් නෙවෙයි. මිනිහ මොකද කලේ මම වගේම මිනිහ අයිතිය ලබාගන්න ට්‍රයි එක දුන්නා. ඒත් මොන අනිත් එකා අද උදේ එකාවගේ ඌට නෙවෙයි වගේ ඉන්නවලු. මගේ යාලුවා මොකද කලේ කොන්දා සල්ලි ඉල්ලන්න ආවම 1/2 ටිකට් එකක් ඉල්ලලා. හික්ස්.
කොන්දා බැලුවලු මූට අන්ද කයිප්පුද කියලා 1/2 ටිකට් ඉල්ලන්න කියල කොකටත් චෙක් කරන්න කියලා ආයිත් අහල ටිකට් එක කොහෙටද කියල. යාලුවත් ආයිත් කියලා ගාල්ලට 1/2ක් දෙන කියලා. ඒ පාර කොන්දා කියලා මල්ලිට 1/2ක් කැඩුවෙ මීට අවෘදු 10කට ඉස්සෙල්ල වෙන්න ඇති කියලා. ඒපාර අරු කියලා මගෙන් 1/2ක් අරන් ඉතුරු 1/2 මෙන්න මේ බැහැපු එකගෙන් ඉල්ල ගන්න කියලා. බස් එකෙ කට්ටිය බලනවලු මූ මොකද කියන්නෙ කියලා. ඒ පාර මු කියනවලු මුගෙ බැහැපු හින්දනෙ සීට් 1 1/2 ක් අල්ලගෙන යන විදියට කකුල් පලල් කරන් ඉන්නෙ. එක ලගට ගන්න අමාරු ඇති කියල. ඔන්න ඔහොමයි ඒ යාලුවා තමන්ගෙ අයිති වාසිකම් දිනාගත්තෙ.
ප.ලි.
ඊට පස්සෙ උනම් කිව්වෙ ඌට කිසි කරදරයක් උනේ නෑ කියල. එත් ඉතින් කව්ද දන්නෙ. කනේ පරක්වත් කැවද කියලා. අපි ලග පාත හිටිය එකක්ය.
ප. ප. ලි.
මේක මම් ලිව්වෙ මම් මේ දෙවල් වලට ග්පොඩක් මුහුන ඩීල තියෙන නිසා. ඔයාලත් මේවට මුහුන දීල ඇති. ඒවගේ වෙලාවට යාලුවගේ කෙම දාලම බලන්න. හැබැයි පිරිමි කෙනෙක් හිටියොත් විතරයි...හික්ස් :D :D :D


2 comments:

  1. ඔය වගේ බූරු ඇඳවල් දිග ඇරගත්ත උන් අනන්තවත් බස් වල. අනුන්ට කරදරයක් වෙන්නෙ නැතුව යන්න බැරි හැටි

    ReplyDelete
    Replies
    1. කියල වැඩක් නෑ. මටනම් එපා වෙන්නෙ ඔහොම එකෙක් ගෙඩර යන දවසට සෙට් උනොත් තමයි. එදටනම් අනිව ඌ මගෙන් හොඳ පාඩමක් ඉගෙන ගන්නවා.

      Delete

ලඟින් යන එව්වා... කියවලා බලමු...