Thursday, November 10, 2011

කියපිය නැගලා යන සින්දුවක්.....

මේ දවස්වල ගොඩක් අය නවක වදය එහෙම නැත්නම් ඔය සින්හලෙන් කියන රැග් එක ගැන ගොඩක් පොස්ට් දාලා තිබ්බනේ ඉතින් මටත් හිතුනා පොඩි පොස්ට් එකක් දාන්න ඔය රැග් ගැන. මෙක ඉතින් අපි අලුතෙන් A/L වලට අලුතෙන් ඉස්කොලෙට ගිය වෙලාවෙ අපෙ යලුවෙක් කරපු දෙයක්..
වැරදිලා හරි අපේ ඇස්.බී ලොක්කා මේවා කියෙව්වොත් ඉතින් ඕන තරම් රැග් කේස් හොයා ගන්න පුලුවන්. හි හි හි  :)) :)) :)) ඇයි ඉතින් හොයනවනෙ මේ දවස් වල. පොඩ්ඩක් කතවෙන් පිට පැන්නා නේ ඔන්න ඉතින් කතාව.




ඉස්කොලෙ යන කාලෙ ඉතින් ඔය පොඩි පොඩි වදනෙ දෙන්නේ ඔය සින්දුවක් කියන්න වගේ එව තමයි ඉතින් දුන්නේ. මට නම් ඉතින් ඔය සින්දු කියන ඒව අරහන් කියන්න බෑ. ඔන්න ඉතින් මට සින්දු කියන්න බෑ කිව්වම අපේ අලුතෙන් ආව තව එකෙක් එක්ක මට සින්දු කියන්න කිව්වා. දෑන් ඌ කියනවා මම කට හොලවනවා. :)) :)) :P
මගදි එකෙක් ඇවිල්ලා කිව්ව ඕක නවත්වලා නැගල යන සින්දුවක් කියපිය කියලා.. අරූ ගත් කටටම කියන්න ගත්ත සින්දුව අහලා යන්තම් බේරුනා... කට්ටියට හිතාගන්න පුලුවන්ද ඌ කියපු නැගල යන සින්දුව මොකද්ද කියලා....






ඔව් ඔව් ඔය උඩ තියෙන පින්තුරෙන් පෙන එකම තමා... :)) :)) :)
සුදු අසු පිට නැගලා... කියල තියෙන සින්දුව තම ඒක කියන්න ගතතේ.. කොහොමද නැගල යනව නේද?

ඒ වගේ ත එකක් තියෙනව ම්න් අහපු එකක්. එකේ එකත් මන් වගේ තමයි සින්දු දන්නෙ නෑ. ඌ මොකද කලේ සින්දුවක් කියන්න කිව්ව්වම සින්දු බාග බාග කියලා. අරුන් බනින කොට තමයි කියල තියෙනේ ඌ වැඩිපුර අහන්නෙ NONSTOP  ඒක නිසා ඔක්කොම ටික දන්නේ නෑ කියලා. කොහොමද උගේ ටිකිරි මොලේ...

මේව ලියද්දී තව පොඩි සිද්දියක් මතක් උනා. හැබැයි මම අහපු ඒවා තමයි මොකද මම කැම්පස් ගියේ බෝට්ටුවෙන් ඒක නිසා වැඩිය මට ඕක් සෙට් උනේ නෑ..:) :) (මට වෙච්චා වෙනම දාන්නම්.)
මේකත් පොඩි එකක්. අපේ එකෙකුට කියල තියෙනව ඇම්ඩගෙ කතාවක් කියපිය අලුත් එකක් කියල කොන්දෙසියකුත් එක්ක. මේක කල්පනා කරලා කරල කියල තියෙන්නෙ මෙන්න මෙහෙමයි.
ඔන්න ඈම්ඩා පොරවක් අරන් කැලේ ගියා දර කපන්න කියල පටන් අරන් අපි දන්න පොරව ගගට වැටුනු මිනිහගේ කතාව කියලා. :) :) බලන් කොට ඌ දන්නෙ නෑ මොකාද ඔය ඇම්ඩා කියලා.... :)








2 comments:

ලඟින් යන එව්වා... කියවලා බලමු...