Thursday, December 1, 2011

කොටි මට දීපු RAG එක (2වෙනි කොටස)



කතාව පටාන් ගන්න කලින් පොඩි පැහදිලි කිරීමක් කරන්න ඕන. සමහර යාළුවන්ට කොටි කියන්නේ කව්ද කියලා තෙරුනේ නෑ කියල තිබුනා. ඒක නිසා මුලින්ම ඒගැන කියන්නම්කෝ. මේකේ මම කොටි කිව්වේ කකුල් දෙකේ කොටි ගැන. මීට අවුරුදු 2කට විතර කලින් අපේ රටින් නැතිවෙලාම ගිය ඒත් දැනටත් පිටරට ඉඳන් කෑගහන කකුල් 2කේ කොටි ගැන තමයි මම මේ කියන්නේ. හරි පූර්විකාව ඉවරයි ඔන්න ඉතින් කතාව.

කොටි මට දීපු RAG එක (1වෙනි කොටස) කියවල නැති අය කියවලම එන්නකෝ.


දිනය 2007 මැයි 28 සදුදා දවසක්.
උදේ පාන්දර 2.30ට විතර ගෙදරින් පිටත් වෙලා 7 විතර වෙනකොට කටුබැද්දට සෙන්දුඋනා. එදා තමයි මගේ ජිඉවිතයෙ තවත් වැදගත් දවසක්. මම campus යන මුල්ම දවස. තාත්තත් එක්ක ආපු නිසා හිතේ පොඩ්ඩක්වත් බයක් තිබ්බේ නෑ. අනික මොකට බයවෙනවද moratuwa campus eke RAG නෑනේ. :D ඔන්න ඉතින් මමත් බෝට්ටුවෙන් IT faculty එකට තෙරිලා නිසා මොරටු කැම්පස් එකට ආවා. මගේ ඉන්ජිනේරු හීනය බොද වෙලා ගියත් මම පස්සේ හිතුවේ අනේ මට මොරටුවට යන්න පුලුවන් වේවා කියලා. එත් මම select වෙලා තිබ්බේ UCSC එකට. ඉතින් මගේ ඒ හිනෙත් බොද වෙලා ගිහින් තිබ්බ ඒ හීනය සැබෑ වෙන්නෙ 2007 මැයි 25 වෙනිදා උදෙ 10 ට විතර ගෙදරට ආපු ලියුම් අරන් එන ලියුම් මහත්තයා දීපු ලියුමෙන්.
එකෙ තියෙන විදියට මම පුරප්පාඩු පිර වීම (කවුරුත් දන්න බෝට්ටු වෙන් තමයි ) සදහා IT Faculty එකට Select වෙලා. register වෙන්න 28 සදුදා උදේ 8.30ට campus එකෙ education department එකට එන්න කියලා තිබ්බා. මට ඉතින් අදහා ගන්නත් බෑ මොකද මගේ 2වෙනි හීනය සැබෑ වෙච්ච නිසා. ඔන්න ඔහොම තමයි මම IT Faculty එකට එන්නේ. ඉතින් තාත්තයි මමයි සදුදා උදේ පන්දරින්ම ගෙදරින් පිටත් වෙලා කැම්පස් එකට ආවා register වෙන්න. මම මොරටුවට එන්න තවත් කැමති උනේ එකේ RAG නැති නිසා. :D අපි දන්න විදියට මොරටුව කියන්නේ RAG නැති කැම්පුස් එකක්. ඒ වගේම තමයි ඒකෙ ඕක නෑ. තියෙන ඒවත් අනික් කැම්පස් එක්ක බලන්කොට Rag කියලා කියන්නත් ලැජ්ජයි. ;)) ;)).
ඉතින් මමයි තත්තයි හා හා පුරා කියල උදේ පන්දර කුකුලත් අතින් අරන් 7.30 විතර වෙන කොට කැම්පස් එකට සේන්දු උනා. security එකෙ හිටපු අය අපිව පැයක් විතර front එකෙ තියාගෙන 8.30ට විතර නියම තැනට එක්ක ගියා.ඊට පස්සේ එයාල මාව register කරගෙන මගෙ UCSC එකට යවපු document ගෙනත් දෙනවා කියලා ලියුමකුත් ලියවගෙන මගේ register කරන වැඩේ ඉවර කලා.
ඉවර උනාට පස්සේ මම ඇහුවා කවද ඉදන්ද මම එන්න ඕන කියලා. ඒ පාර කට්ටිය ඔක්කොම හිනා වෙලා කියනවා අද ඉදලා lectures පටන් ගන්නවා Orientation ඉවරයි. ඒ නිසා දැම්මම
lectures වලට යවනව කියලා. කාලා වරෙන්කෝ. register කරන්වා කිව්වට lectures යන්න වෙන කතාවක් ලියුමේ තිබ්බෙ නැති නිසා මම ඇදුම් මුකුත් ගෙනාවේ නෑ. ඉතින් මම කිව්වා මම නවතින්න බලන් ආවෙ නෑ ඒ නිස ගෙදර ගිහින් ලබන සතියෙ ඉදන් එන්නම් කියලා. අනික ඒ වෙන කොට මට බෝඩිමක් හොයාගෙන තිබ්බෙත් නෑ.
මොකද සිකුරාදානෙ ලියුම ලැබුනේ. ඒ පාර කියපි එහෙම බෑ 80% බලනවා ඒ නිසා අද ඉදලම
lectures යන්න ඕන කියලා. අදුම් නැත්නම් කඩේකින් ගන්න කිව්වා. බලන්න කොච්චර සිම්ප්ල් ප්ලෑන් එකක්ද කියලා. ඒ පාර තාත්ත කිව්වා මට lectures යන්න අනිත් වැඩ ටික එයා බලන්නම් කියලා. මම තාත්ත ගැන ගොඩාක් ආඩම්බර වෙනවා මොකද ඔය වගේ වෙලාවට කරන්න ඔන දේවල් තත්තා කරන්න දන්නවා. වැරදිලා හරි මම තනියම ආවනම් අද මේ කතව ඔයාලට අහන්න ලැබෙන්නේ නෑ මොකද මම අනිවා ගෙදර යනවා දමලා ගහලා.
ඔන්න ඉතින් මාව lectures දාන්න ඉස්සෙල්ලා අපේ AR ට මට කතා කරන්න ඕන කිව්වා. ඔන්න ඔතනදි තමයි මාව RAG උනේ.හොව් හොව් බයවෙන්න එප පොඩි එකක් තමයි ලැබුනේ හැබැයි එක හිතලා කාපු දෙයක් නෙවෙයි. ඒක එයගෙ ජොබ් එක නිසා වෙච්ච දෙයක්.
ඔන්න මමත් ගිහින් තත්තත් එක්ක ගිහින් එයාව හම්බුනා. ටිකක් විස්තර කතා කරලා මට කියනවා එයාලට පොඩි ආරන්චියක් තියෙනවා faculty එකෙ RAG එක තියෙනව කියල . එහෙම දෙයක් උනොත් එයාට ඇවිත් කියන්නලු.අයියෝ මගේ පපුව.. මදයි RAG නැති campus එකකට ආවා. කාලා වරෙන්කෝ ඉතින්. මම මාස 3කට විතර පස්සෙනෙ ආවෙ. Rag තියෙනවනම් මට මාස තුනේම ඒවා තනියම කන්න වෙනවා. අනේ අපොයි.ඔන්න ඔහොම බය කරලා තාම්යි අපෙ AR මාව RAG කලේ.:)) :)) ;) ;)
ඊට පස්සෙ උනේ මොකද්ද කොහොමද කොටි මට Rag එක දුන්නෙ කියලා ඊලග පොස්ට් එකෙන් දාන්නම්. හොන්දයි කියල හිතෙනවනම් comment එකක් දාල හරි වැරදි කියනවනම් ගොඩක් සතුටුයි.

image source:-https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjMKD-OTmNEGBjoJgYMYuMeYRCJHRrWBru8mzLk5HD1bmzlgLWTVIYIlUsipVeWe3-HkHio8VHV3Wn1zqOMVeyk-U_Qdiit6nNP19nifBNT-XltS3T0D7ni5Kh2yI3awdfuYgNllaKjMHZs/s1600/rag+5.jpg

1 comment:

ලඟින් යන එව්වා... කියවලා බලමු...