Friday, December 16, 2011

පොඩි පොඩි ජොලි කතා 01

මම අහපු පොඩි පොඩි ජොලි කතා ගොඩක් තියෙනවා. සමහර එව ඔයාලා අහලත් ඇති. කියවල බලන්නකෝ ලැබෙන ප්‍රතිචාරත් එක්ක බලමු ඉතුරුවා ලියන්න... :) :) :)

[මේ පොස්ටුවෙ මොකක් නමුත් කේස් එකක් තියෙනවා. එවා එච්චර ගනන් ගන්න එපා. ]

වැරදි බස් එක
...
ඔන්න දවසක් බීපු මනුස්සයෙක් බස් එකකට නැග්ගා. මින්හගෙ කන සාක්කුවේ. ඒතරමට බීලා. මිනිහත් වැනි වැනි ගිහින් ආච්චි කෙනෙක් ගාව වාඩි උනා. ආච්චිත් බැලුවා මිනිහ දිහා ඔරවලා. ඔන්න බස් එක පිටත් උනා. ආච්චිත් ඉතින් බන දම දන්න කෙනෙක්. ඉතින් අර මනුස්සයට බන පදයක් කියන්න හිතිලා මනුස්සයට කතා කරලා මෙන්න මෙහෙම කිව්වා.
"ඔහොම බීලා තමුසෙ යන්නෙ අපායට "
මිනිහා දඩ බඩ ගාල නැගිට්ටා එක සැරෙට මහ සද්දෙන් කැගහනවා හෝව් හෝව් බස් එක නවත්වන්න මම වැරදි බස් එකට නැගලා තියෙන්නේ කියලා.


එයා කැමති වෙයිද?
බිරිඳ: බලන්න අර එහා ගෙදර Mr. Perera හැමදාම උදේ වැඩට යන්න කලින් Mrs. Pereraට kiss එකක් දීල යන්නෙ. ඔයාට තමයි ඒක කරන්න බැරි
ස්වාමිපුරුෂයා: ඉතින් මනුස්සයෝ Mrs. Perera ඒකට කැමති වෙයිද දන්නෙ නෑනේ.

ඇයි ඉතින් එයාව ගිල්ලෙ...
ඔය දැන් හැදෙන පොඩි එව්වො ඉන්නව නෙද. උන් නම් අම්මේ මතක් වෙනකොටත්.... සමහර එවුන් ඉන්නව දකින් දකින දේ ඉගෙන ගන්න ඕන. මෙකත් ඒ වගෙ පොඩි එකෙක් ගැන කතාවක්.
ඔන්න මේ පොඩි එකා අම්මත් එක්ක බේත් ගන්න ඩොක්ටර් කෙනෙක් ගාවට ගිහින්. ඉතින් පොලිමෙ ඉන්නකොට පොඩි එකා දැකලා ළමයෙක් හම්බෙන්න ඉන්න අම්ම කෙනෙක්. ඉතින් අයිත් පස්ස ගහ ගහ ඉන්නෙ නැතුව ගියාලු එයා ගාවට ගිහින් අහපි මෙන්න මෙහෙම.
පොඩි එකා:ම ඇයි ඔයගෙ බඩ මෙච්චර ලොකු...
ගෑනු කෙනා: පුතේ මට මල්ලියෙක් ලැබෙන්න ඉන්නවා. එයා ඉන්න නිස තමයි මේ...
පොඩි එකාට ඒත් මදි දැන්.
පොඩි එකා: එයා ඉන්නෙ බඩෙද?
ගෑනු කෙනා: ඔව් ඔව්
පොඩි එකා: එය හොද ළමයෙක්ද?
ගෑනු කෙනා:ඔව් ඔව් ඔයා වගේම හොද ළමයෙක්
පොඩි එකකිතින් ඇයි එහෙනම් එයා ගිල්ලෙ.... :D :D ;;) ;;)


ඊජිප්තුව
පුතා:ඩැඩී කොයි කාලෙද ඊජිප්තු ගියේ?
තාත්තා:මම පිස්සුද මම ගිය ඊජිප්තුවක් නැහැ.
පුතා:එහෙනම් ඩැඩී කොහෙන්ද මමීව හොයාගත්තෙ?????

අපේ එක ලොකුයි
මේක ඇත්තම කතාවක් ඕන් ඈ....1
1:- අවවාදයයි ඔබෙ ගමන් මග වෙනස් කරන්න අංසක 15ක් උතුරට ගැටීම වැලැක්විමට
2:- මම කියන්නෙ ඔබ ඔබේ ඔබෙ ගමන් මග වෙනස් කරන්න අංසක 15ක් දකුණට ගැටීම වැලැක්විමට

1:- මම US නේවි කැප්ටන්, මම නැවත කියනවා ඔබේ ගමන් මග වෙනස් කරන්න
2:- නෑ මම අණ දෙනවා ඔබේ ගමන් මග වෙනස් කරන්න කියලා

1:-අයිසේ මෙක තමයි US වල ලොකුම warship එක තමුසෙ වෙනස් කරනවා
2:-තමුසේ කතා කරන්නේ lighthouse එකට #$@%^

සර්ට පුලුවන් වෙයිද?
ගනුදෙනුකරු:- මේ ටයි එක කීයද?
මුදලාලි:- එක මහත්තයෝ රුපියල් 2000ක් විතර වෙනවා...
ග:- අපෝ ගනන් වැඩීනෙ. මට ඒ ගානට සපත්තු 2ක් ගන්න පුලුවන්නේ...
මු:- ඔව් ඒත් මහත්තයෝ සපත්තු දෙක බෙල්ලෙ එල්ලන් යන්න බෑ නෙද?

6 comments:

ලඟින් යන එව්වා... කියවලා බලමු...