Wednesday, December 7, 2011

පිස්සු කතා....


මුලින්ම කට්ටිය සොරි වෙන්න ඕන මට කොටි දුන්න RAG එකෙ තුන්වෙනි කොටස දාන්න බැරි උනාට. එක මං ලිව්ව ඩොක් එක SAVE නොකර close උනා. ආයිත් ලියන්න ටිකක් කම්මැලි හිතුනා. ඉක්මනටම ඒක දාන්නම්. අද මං කියන්න යන්නෙ පොඩි කතා 2ක් තුනක්. ටිකක් විතර පිස්සු කතා. සමහර් විට කට්ටිය මේව අහලත් ඇති. එත් ඉතින් මක්කයි කොරන්නෙ. ඕං එහෙනම් කියවලා බලන්නකෝ.



පිස්සු කතා අංක 01:- මේ පාර කොහෙටද යන්නේ?
ඔය පිස්සන් කොටුවෙ ඉන්න පිස්සන්ව දවල්ට පොඩ්ඩක් එලියට දනවා ටිකක් අව්ව එහෙම තැපලා එන්න එහෙම කියලා. :) :)) ඉතින් මෙහෙම එලියට දාපුගමන් සෙට් එකම කරන්නෙ පිස්සන් කොටුවෙ තාප්පෙ අයිනට වෙලා පාර දිහ බලන් ඉන්න එක. ඉතින් මෙහෙම දවසක් ඉන්න කොට ඔය පාර දිගෛ යන්න ආව මනුස්සයෙක් සහ පිස්සෙක් අතර වෙච්ච් කතාව මෙහෙමයි.
මනුස්සයා:- මෙ මෙ මේ පාර කොහෙටෙයි යන්නේ?
පිස්සා:- දවල්ටනම් කොහෙවත් යන්නෛ නෑ හැබැයි රෑට යනවද දන්නෙ නෑ... ;) ;))

පිස්සු කතා අංක 02:- වැල කනවයි? (පොඩි ගොතපු එකක්)
මේක මේ ඔය පිට ගමකින් ආපු ප්‍රේම වන්තයකුට ගමේ සෙට් එකක් දාපු සීන් එකක්. ප්‍රේමවන්තයත් එසේ මෙසේ එකෙක් නෙවෙයි. මලමු කියවලා ඈ..

ගමෙ එකා:- අඩෝ උබ ආයිත් මේ පෑත්තෙ පස් පාගනවා නෙවෙයි.
ප්‍රේම්:- ඇයි අයියේ මොකො සීන් එක.

ගමෙ එකා:- උබ දෑන ගනින් ගමෙ වැල ගමේ කපුටන්ට කියලා.
ප්‍රේම්:- අයියෝ අයියා ම්ං වැල කන්නේ නෑ. වරකා විතරයි කන්නේ. අනික මම වැල කෑවෙ නෑනෙ...

ගමෙ එකා:- අඩො තොගෙ කට වැඩියි. දෙනව දෙකක් තොගෙ දත් ටික වැටෙන්න.
ප්‍රෙම්:- ඔකනෙ අයිය කියන්නෙ තම්න්ගෙ තරමට පුලුවන් එකෙක් එක්ක එපයි වාලියට එන්න.

ගමෙ එකා:- මොකද්ද #$%@& කිව්වෙ?
ප්‍රෙම්:- නෑ මම කිව්වේ මට නම් එක ශොට් එක් ඇති තමුසෙගෙ දත් 32ම වැටෙන්න ගහන්න.

ඔතනින් යන්න ආව ගමෙ රාලහාමිත් ඔන්න වැඩෙට සෙට් උනා.
රාලහාමි:- මොකද මොකද මෙතන වෙන්නේ?
ප්‍රෙම්:- බලන්න රාලහාමි මම බෑ කියද්දි මේ අයිය මට වැල කන්න කතා කරනවා.
ගමෙ එකා;- අඩො #$%^&*^%$#@ පුතා. තොගෙ කට වැඩියි.
ප්‍රෙම්:- කොටන කුකුලට මොන කොටුවත් එකයි අයිසෙ.
ගමෙ එකා:-උබ රාලහාමි නිසා බෙරුනා කියලා හිතාගනින්. අපි පස්සෙ බලාගමු.
ප්‍රෙම්:- පස්ස බලන්නෙ වැල කාල කලිසමෙම ගියාද... අඩො හු හූ...

පිස්සු කතා අංක 03:- ඕන පුකක්.
ඔන්න ගමෙ මනුස්සය්කුට දෙවියෙක් වර ගුලි තුනක් දුන්නලු. මනුස්සයට තියෙන්නෙ ඔන වරයක් හිතලා දෙවියො දිපු වර ගුලියක් උඩ දාන්න. ඉතින් මේ මනුස්සය්ත් කල්පනා කරනවලු මොනද වර තුනෙන් ගන්න ඔන කියලා. එක එක ඒවා මතක් වෙනවලු සල්ලි ගෙවල් දොරවල් යාන වාහන හොද බිරිදක්.. අන්තිමට එපා වෙලා ඕන පුකක් කියලා උඩ දැම්මලු. එ පාර මනුස්සයගෙ ඇගෙ එක එක ජාති පුකවල් මැව්නලු. හා, නරි බලු, අලි පුකවල් එනහෙඅම :)) :)) ඉතින් මනුස්සයට එලෝ පොල් පෙනිලා එක පුක්වත් එපා කියලා තව ගුලියක් උඩ දැම්මලු. ඒ පාර තිබ්බ එකත් නැති වෙලා. අන්තිම ගුලිය උඩ දාලා යන්තම් තිනබ්බ එක ගෙන්නව ගත්තලු. ;;)


No comments:

Post a Comment

ලඟින් යන එව්වා... කියවලා බලමු...