Wednesday, November 23, 2011

මම නොදන්න PHOTOGRAPHY.... 0002

මම නොදන්න PHOTOGRAPHY.... 0001 බැලුවේ නැත්නම් ගිහින් බලලම එන්නකෝ.

මම නොදන්න PHTOGRAPHY 0002 වලින් ඔයාලත් එක්ක බෙදා ගන්න හිතුවෙ මම පරන බෝඩිමේ ඉන්න දවස් වල වැඩට යන්න එලියට එනකොට දැක්ක සිද්දියක photos කීපයක්. මේ අවස්තාව මට අහම්බෙන් ලැබුනු එකක්. පොල්කිච්චෝ අම්ම කෙනෙකුයි තාත්ත කෙනෙකුයි පුතාට හරි දුවට හරි (මම හරියට දන්නෙ නෑ. අහන්නත් බැරි වැඩට යන්න හදිස්සි නිසා :)) :)) :)) ) උදේ පාන්දරම Training එකක් දෙනවා පියාබන්න. මාත් අහම්බෙන් දැක්ක මේ අවස්තාව photo ටිකක් ගත්තා. වැදගත් අවස්තාවක් නෙ නේද?... මම ඒ බෝඩිමෙන් ආපු නිසා ෆොටො ටික දෙන්න බැරිඋනා ;) ;).
ඔය පහල තියෙන්නේ මම ගත්ත ෆොටෝ ටික.

෴෴෴ අම්මේ මෙච්චර උඩට පියබන්න ඕනද පලවෙනි දවසෙම. පිස්සු හැදෙයි. අම්මනම් කියයි මම එපයි ඉතින් ඕක කරන්න෴෴෴



෴෴෴අම්මෝ මට බෑ මම නම් තව අඩියක් පියාබන්නේ නෑ මෙතනින්. මොකට ලොකු උනාද මන්දා.. ආතල් එකෙ තව ටික දවසක් කාලා බීලා ඉන්න තිබ්බෙ. ෴෴෴


෴෴෴ කෝ මේ අප්පච්චි පොඩ්ඩක් එනවද. අන්න අර මොකෙද්ද එකෙක් අපේ පුතාගෙ ෆෝටෝස් ගන්නවා. නොදකින් මූ ෆොටො ගන්නවා පොඩි එකා හොදටම බය වෙලා. ෴෴෴



෴෴෴ මොකො දැන් අපි කොරන්නෙ මේකා මෙතනින් හෙලවෙන්නේ නෑනෙ. පොඩ්ඩක් ගිහින් ගුරුන්නාන්සේ මාමගෙන් අහන් එනවකෝ මන් අර ෆොටො ගන්න එකා ගැන බලාගන්නම්෴෴෴



෴෴෴ මේ පව් නොදී යනවද අපිට ඕවට ගෙවන්න සල්ලී නෑ. ගියේ නැත්නම් මම නරක ගෑනි කියන්න එපා. ආව මෙතන අටමගලයක් උස්සන් පොඩි එකාව බයකොරන්න෴෴෴


















ප.ලි.
හොදයිද මන්දා... ඔන්න ඔහේ දැම්මා.... :)) :)) :))

1 comment:

ලඟින් යන එව්වා... කියවලා බලමු...